• 3

    Pavārkursi

    Raw Garden regulāri rīko svaigēšanas meistarklases. Piesakies, lai apgūtu veselīgu ēdienu gatavošanu, izmantojot inovatīvas metodes!

    Uzzināt vairāk

  • 2

    Pasākumi

    Jūsu  darba kolektīvam, klientiem vai draugiem piedāvājam rīkot ēdināšanu mācību semināros, konferencēs, ballītēs, festivālos un citos pasākumos

    Uzzināt vairāk

  • IMG_2548

    Pasūtījumi

    Pasūtiet Raw Garden bezgrēka kūkas (BEZ konservantiem, glutēna, cukura, laktozes). Zvaniet 27780489!

    Uzzināt vairāk

  • Superfoods veikals

    Veikals

    Raw Garden veikalā varat iegādāties specializēto veselīgu ēdienu gatavošanas virtuves tehniku un uzturvielām bagātākos augu valsts produktus no visas pasaules (spirulīna, godžī ogas, kvinoja, kokosriektu eļļa u.c.)

    Uzzināt vairāk

  • PM1A9909

    Bezgrēka konditoreja

    Raw Garden veikalā varat nopirkt bezgrēka šokolādi, marcipānus, trifeles un žāvētu augļu batoniņus. Visi našķi ir bez konservantiem, glutēna, laktozes un cukura

    Uzzināt vairāk

  • _2

    Pusdienu piedāvājums

    Katru darba dienu restorānā Raw Garden ir veselīgu pusdienu piedāvājums. Vienmēr pieejamas svaigi spiestas sulas un veselīgi kokteiļi.

    Uzzināt vairāk

  • resto1

    Restorāns

    Īsta enerģija ir paslēpta veselīgā ēdienā. Augu valsts ēdieni, svaigi spiestas sulas un augļu ogu kokteiļi. Uzturvielām bagātākie produkti un inovatīvas gatavošanas metodes ļaus iegūt jaunu ēšanas pieredzi.

    Uzzināt vairāk

Veselīgs ēdiens


Svaigesana

Veselīgs ēdiens neprasa milzīgus organisma resursus tā pārstrādei, ļauj justies pēc maltītes viegli un enerģijas pilni. Tas ir uzturs, kas ļauj Jums justies lieliski gan tūlīt, gan ilgtermiņā neslimot ar uzturu saistītām slimībām kā diabēts, liekais svars, sirds un asinssvadu un citām slimībām.

Veselīgs ēdiens

Svarīgs jaunums!

Jaunums! The Beginnings tomātu un bazilika pesto

Tomatu un bazilika pesto

JAUNUMS! 
Lai Tavs augu valsts uzturs nekļūtu pārāk vienveidīgs un garšu ziņā garlaicīgs, piedāvājam Tev mūsu jaunāko veikumu - divu veidu pesto – tomātu un bazilika! Lai Tavā virtuvē uzplaukst garšu un krāsu daudzveidība!

Produkts nesatur piena produktus un līdz ar to ir derīgs vegāniem.

Atklājam mūsu brīnumaino pesto noslēpumaini augstvērtīgo kvalitāti, lai esi drošs par to, ko sniedz savam neaizstājamajam ķermenim.

Tomātu pesto

Satur augstvērtīgo olīveļļu, saulē kaltētus tomātus 26,5%, baziliku, laima sulu un ķiplokus. Pesto līdzīgi kā visi mūsu produkti nesatur konservantus un citas pārtikas piedevas. Pestor tā pagatavošanā lietota virgin olīveļļa, padarot to par augstvērtīgu papildinājumu jūsu virtuvei.

Vienā tasē saulē kaltēto tomātu ir 39% no ieteicamās diennakts kālija devas, kas ir svarīgs elements muskuļu kontrakcijām un nervu impulsiem. Šī pati porcija arī nodrošina 23% riboflavīna no dienas devas un 31% niacīna. Šie B vitamīni ir svarīgi, lai pārveidotu pārtiku enerģijā, uzturētu stabilu nervu sistēmu un lai saglabātu veselīgu ādas izskatu. Jūs saņemsiet arī 19% no ieteicamās K vitamīna dienas devas un tas savukārt ir nepieciešams asins recēšanai un kaulu mineralizācijas regulēšanai. Žavētie tomāti jūs nodrošinās arī ar C un A vitamīnu. C vitamīns stiprinās imūnsistēmu un neitralizēs brīvos radikāļu visā organismā, bet A vitamīnā esošās vielas darbojas kā antioksidanti, aizsargā acis no vecuma izraisītām slimībām un samazina vēža risku. Vēl šajā dārzenī esošie minerāli kalcijs, forsfors un magnijs ir lieliski elementi, ja vēlaties saglabāt labu sirds veselību un stiprus kaulus.

Bazilika pesto

Satur olīveļļu, indijas riekstus, baziliku 20%, ķiploku un sāli.

Baziliks tiek uzskatīts par vienu no veselīgākajiem un karaliskākajiem garšaugiem. Tas satur K vitamīnu, kas ir būtisks asins recēšanā, jums ir nepieciešamas tikai 2 ēd.karotes, lai nodrošinātu jau 29% no ieteicamās šā vitamīna dienas devas.
Šis brīnumainais augs palīdz pret stresu, tas samazina hormonu  kortizolu, kas izdalās, kad esi saspringts. Darbojas kā īsts glābiņš pēc vētrainas ballītes, kurā iemalkots par daudz vīna vai kurā nobaudīts par daudz ēdiena, baziliks tiks galā ar  nepatīkamajām sajūtām, attīrot aknas. Tas arī veicina metabolismu un atvieglo gremošanas traucējumus. Satur arī tādas uzturvielas kā A vitamīnu, dzelzi, kalciju, mangānu, magniju, C vitamīnu un kāliju.

Grūti nepiekrist, ka mūsu jaunās pesto mērces ir ne vien garšīgas, bet arī brīnumainas, taisnība?

Lai labi garšo!

Meklē tomātu pesto mērci un bazilika pesto restorānā “Raw Garden “Skolas ielā 12 un T/C Spice!

Intervija par veselīgu ēšanu ar Raw Garden pastāvīgo klienti Ilzi Krastiņu
 foto1

Raw Garden pastāvīgā kliente – Ilze Krastiņa, pārdošanas daļas vadītāja, veselīga dzīvesveida sekotāja

Esam nolēmuši sākt jaunu sadaļu Raw Garden jaunumu vēstulē. Laiku pa laikam ļaut jums iepazīties ar kādu no mūsu lieliskajiem patstāvīgajiem klientiem un viņu veselīgā uztura un dzīvesveida ceļu. Ļoti priecājos par pirmo interviju ar Ilzi, kas ir mūsu kliente vairāku gadu garumā. Manuprāt, Ilze labi reprezentē daļu mūsu klientu – karjeras profesionāle, kas vēlas ēst veselīgi, bet nav 100% veģetāriete, vegāne vai svaigēdāja. Aktīvi meklē, izglītojas un izmēģina dažādas pieejas, lai atrastu savu pareizo uztura formulu. Šī ir interesanta intervija, kurā uzzināsiet daudz mazo veselīga uztura stratēģiju kādas Ilze izmanto ikdienā. Ceru Jums patiks!
Intervēja Matīss Eglītis Raw Garden līdzdibinātājs, vadītājs

Viens no mūsu uzņēmuma pamatpricipiem ir: “sāc veselīgāku dzīvi jebkurā laikā, jebkurā vietā – izvēle ir tavās rokās.” Kāds bija Tavs sākums ceļā uz veselīgāku dzīvi?
Viss sākās aptuveni pirms trim gadiem, kad izlasīju grāmatu „pH brīnums”.  Iedvesmojos no tajā aprakstītajiem, svaigēšanai līdzīgajiem uztura principiem, taču pēc aptuveni gada sapratu, ka šī pieeja tomēr nav labākā tieši manam organismam.
Uzturu, ko es izvēlos pašlaik, esmu izvēlējusies, pamēģinot un apvienojot vairākas pieejas uztura izvēlei – pirmais bija sārmainais uzturs, otrais posms bija uzturs, kas izvēlēts pēc ājūrvēdas principiem, un trešais, pēc kā vados pašreiz, ir uztura izvēle pēc asinsgrupu  principa.

Kā Tu nonāci līdz „pH brīnumam”?
Draugs pamudināja. Man bija posms, kad likās, ka ēdu nepareizi, jo pieauga svars. Kad sāku vadīties pēc grāmatas,  svars strauji kritās, tomēr bija sajūta, ka tas nav priekš manis, un ka varbūt neuzņemu visu, kas organismam nepieciešams. Tad arī atklāju, ka pēc ājūrvēdas pricipiem esmu vata (vējš),  un šim tipam svaigs, auksts ēdiens nav piemērots,  gluži otrādi – ieteicama ir silta, termiski pagatavota maltīte. Pretējā gadījumā ķermenis tiek izsists no līdzsvara, radot visas šim tipam raksutrīgās problēmas. Tāpēc pašreiz visbiežak izvēlos siltos ēdienus.

Kas ir tās lietas, ko vari atzīmēt ar savu piedzīvoto saistībā ar asinsgrupu diētu? 
Manai asinsgrupai ieteicamais ir veģetārais uzturs. Lai arī manā asinsgrupas diētā gaļa nav ieteicama, tomēr pēdējā laikā esmu sajutusi vēlmi pēc tās, un neesmu sev atteikusi, lai gan tas tiešām ir reti. Pēc asinsgrupas diētas man nav ieteicams ēst arī, piemēram, tomātus, banānus, kokosriekstus, papriku un, zini, arī neprasās. Kopš brīža, kad pievērsos asinsgrupu diētai, arī svars sāka vēl vairāk kristies, un jūtu, ka organisms saņem to, kas tam ir nepieciešams, un viegli ar to tiek galā, līdz ar to ir vairāk enerģijas un labāka pašsajūta.

Tātad kopumā, kā Tu raksturotu to, kā šobrīd ēd?
Cenšos neuzlikt sev nevienu konkrētu statusu, bet pamatā ēdu veģetāri, un cenšos vairāk ēst siltās maltītes (kvinoju, rīsus, lēcas, reizēm amarantu). Raw Garden es atrodu to, kas ir piemērots tieši man, tāpēc pusdienoju parasti šeit. Citās vietās bieži ir problēma, ka ēdieni ir ļoti samiksēti (piemēram, augļi ar dārzeņiem) bet Raw Garden ēdienreizes ir vienkāršas un arī vizuāli izskatās labi.  Uzturs ir dažāds, bet porcijas – vieglas.
Brokastīs es ēdu auzu pārslas ar ekoloģisko medu un valriekstiem, dažreiz ar svaigu ananāsu un kanēli – tās ir manas asinsgrupas ideālās brokastis.

Cik ilgi Tu apmeklē Raw Garden?
Jau vairākus gadus – divus vai trīs.

Kas ir Tavi mīļākie ēdieni,  ko esi pie mums iecienījusi?
No svaigajiem ēdieniem man patīk Raw pica un pasta, bet no siltajiem.. grūti izcelt, bet man patīk, ka  ēdieni regulāri mainās, un tie atbilst manai asinsgrupai. Bieži iegādājos spirulīnas pulveri, mandeļu un zemesriekstu sviestus, kā arī linsēklu un kaņepju eļļu, un esmu izmēģinājusi arī gandrīz visas tējas. Diezgan bieži pie pusdienām izvēlos kviešu zelmeņa sulu.  No kokteiļiem iecienītākais ir godži ogu kokteilis. Novērtēju arī Raw Garden konditorejas piedāvājumu – pašreiz esmu ļoti iecienījusi inku ogu bumbiņas.

Kādi ir Tavi iecienītākie ēdieni, varbūt pat vājības?
Man ļoti garšo pica! Nu tiešām tā, ka varbūt tas pat ir viens no maniem mīļākajiem ēdieniem. Pēdējā laikā ir sācies tāds kā saldumu periods – man ļoti garšo vafeļu torte “Vāverīte”! Kopumā tādu iecienītāko ēdienu man nav – ir tādi periodi, kad aizraujos ar vienu ēdienu, bet tad tas apnīk, un pamainu.

Vai Tu seko līdzi tam, cikos ēd? Vai Tev ir izstrādājies noteikts ēšanas režīms?
Vēlētos regulārāku ēšanas režīmu, tomēr brokastis un pusdienas parasti ēdu vienā laikā, jo pielāgojos darba laikam. Vakariņas cenšos  paēst līdz septiņiem vai astoņiem – tā kā mans uzturs ir veģetārs un viegls, arī vēla ēšana man nesagādā grūtības.

Ja jūties nogurusi, ir kāds ēdiens vai dzēriens, ko lieto?
Man mīļākais dzēriens viennozīmīgi ir kafija! Tas ir kā rituāls – kaut kas vairāk, nekā dzēriens, bet ierobežoju to līdz divām tasītēm dienā. No rītiem es izdzeru lielu glāzi silta citronūdens – to daru jau vairākus gadus. Lietoju arī NONI sulu, periodiski no rītiem  dzeru spirulīnas pulveri kopā ar svaigi spiestu greipfrūtu sulu, kā arī dienas laikā cenšos izdzert daudz ūdens. Mājās gatavoju un dzeru tikai sārmainu ūdeni – PH 9, bet esot ārpus mājām, ūdenim bieži pievienoju citrona sulu. Vēl esmu iesākusi tādu interesantu programmu  – dzert trifala pulveri, kas jādzer tieši uz nakti, jo tas iedarbojas attīroši uz aknām, nierēm un patiesībā visu organismu. Tomēr, kad esmu nogurusi, dažreiz man gribas kaut ko saldu. Nesen lasīju, ja organismam prasās kaut kas salds, tad trūkstot veselīgo tauku un vajagot apēst riekstus vai tamlīdzīgi – arī tā cenšos darīt. Man ļoti patīk sagrauzdēt veselu pannu ar mandelēm un medu vai brūno cukuru, un paņemt līdzi. Kad jūtos nogurusi enerģiju sniedz svaigi spiestas sulas – iecienītākās ir greipfrūtu un burkānu, kuru vienmēr papildinu ar kādu no eļļām, pārsvarā linsēklu vai olīveļļu.

Vai ir vēl kāda lieta, ko  Tu vēlētos pamainīt savā ēdienkartē?
Vēlētos izslēgt saldumus, bet regulārāk dzert zaļos kokteiļus. Gribētu arī iemācīties lietot nātres un balandas.

Kuri vēl ir Tavi iemīļotākie/populārākie produkti, ko liec iepirkumu grozā?
Dažreiz ēdu zivi – man patīk taisīt tunča salātus vai pagatavot lasi cepeškrāsnī ar rozmarīnu. Uzturā ik pa laikam lietoju arī olas, kuras līdzīgi kā daudzus citus produktus pērku tieši Rimi ekoloģiskajos stendos vai zemnieku tirdziņos. Salīdzinoši nesen esmu atklājusi grieķu jogurtu. Veikalos ir parādījies kale kāposts, to izmantoju kokteiļos ar ananāsu, vai sautēju un ēdu kopā ar tofu. No salātiem pērku arī spinātus un romiešu salātus. No garšvielām izmantoju rozā Himalaju sāli, kas attīra organismu, daudz izmantoju kurkumu, savukārt ingveru bieži pievienoju tējai. Esmu iecīnījusi arī Ķelmēnu rudzu rupjo maizi.

Kādu uztura pagatavošanas tehniku izmanto virtuvē?
Sulu spiedi, tvaicētēju un zelmeņa spiedi, ko iegādājos Jūsu veikalā. Man ļoti patīk tvaicēt brokoļus, pievienojot tiem arī gī sviestu.

Veselīgs dzīvesveids ietver arī fiziskās aktivitātes. Ar ko nodarbojies Tu?
Jā, jau vairākus gadus regulāri nodarbojos ar jogu, bet nekas agresīvs man nepatīk.  Jogā ķermenis un prāts ir ļoti saistīts – nevar ēst nepārdomātu ēdienu, bet justies viegli un labi. Svarīgi ir apzināties – ko ēd, ko domā, runā un dari.
Ļoti esmu iecienījusi arī garas pastaigas ar suni.

Kas ir tas būtiskākais harmoniskā, veselīgā dzīvesveidā?
Man droši vien tas ir līdzsvars it visā – fiziskās aktivitātes, pārdomāts uzturs u.tml.

Pašsajūtas ziņā, kā jūties tagad salīdzinājumā ar to, kā juties pirms trim gadiem?
Noteikti ir labāk – ir vairāk enerģijas, prāts liekas skaidrāks. Man patīk nelielas maltītes, jo esmu novērojusi, ka apēst mazāk ir pat labāk, nekā apēst daudz.

Ilzes iecienīta recepte: Kvinoja ar brokoļiem.
Tvaicētājā pagatavo brokoļus un kvinoju, kad gatavs – sajauc kopā un pievieno Gī sviestu un garšvielas pēc gaumes. Var pievienot izspiestu ķiploku, kurkumu, nedaudz piparus un pārskaisīt ar rauga pārslām. Šo ēdienu labi papildina arī saulē kaltētie tomāti eļļā, bet ņemot vērā asinsgrupas un ajūrvēdas uztura principus, esmu no tiem atteikusies.

Karte
Adrese
Skolas iela 12 un TC SPICE
Darba laiks

Skolas iela 12

Pirmdien - Piektdien - 8:00 līdz 21:00

Sestdien - 11:00 līdz 21:00

Svētdien - 11:00 līdz 19:00

TC SPICE

Katru dienu 10:00 līdz 22:00

Telefons
Skolas iela (+371) 27780489

t/c Spice (+371)25156860
E-pasts
info@rawgarden.lv