Veselīgs ēdiens

Svaigesana

Veselīgs ēdiens neprasa milzīgus organisma resursus tā pārstrādei, ļauj justies pēc maltītes viegli un enerģijas pilni. Tas ir uzturs, kas ļauj Jums justies lieliski gan tūlīt, gan ilgtermiņā neslimot ar uzturu saistītām slimībām kā diabēts, liekais svars, sirds un asinssvadu un citām slimībām.

Uzturzinātne ir ļoti jauna zinātne (no 70 gadiem), taču sapratne, ka uzturam ir liela nozīme mūsu veselībā un labsajūtā ir tūkstošiem gadu veca. Hipokrāts (460-370 pirms Kristus) teicis slaveno teicieni „lai ēdiens ir jūsu zāles un zāles jūsu ēdiens”.

Veselība ir organisma dabisks stāvoklis un mūsu ķermenī ir patiešām apbrīnojamas pašregulācijas sistēmas, kas ļauj tam šajā normālajā dabiskajā stāvoklī atgriezties. No cilvēka ir prasīts pa visam maz – nejaukt šo balansu ar organismam kaitīgu uzturu, nodrošināt organismu ar tam nepieciešamajām uzturvielām un dot pietiekamu laiku atpūtai, atjaunināšanās procesam. Jo vieglāks un uzturvielām bagātāks ēdiens, jo šim atpūtas laikam vajadzētu būt īsākam.

Jebkurā vērā ņemamā zinātniski pētītā uztura sistēmā vai izpratnē par ēdienu ir vienots viedoklis par to, ka augļi, dārzeņi un zaļumi ir galvenais avots vitamīniem, minerāliem, antioksidantiem un šķiedrvielām, kas tik ļoti nepieciešamas mūsu organismam, lai tas justos un funkcionētu vislabākajā līmenī.

Lai Jūs justos labi, augļiem un dārzeņiem ir jābūt būtiskai Jūsu uztura sastāvdaļai! Tādēļ jebkuram no Jums, pat ja nevēlaties būt 100% augu valsts uztura piekritējs ir būtiski katru dienu apēst savas porcijas ar augļiem un dārzeņiem. Tas neliks Jums vilties un sniegs jums veselību un enerģiju.

Vislabākā vieta, kur to darīt ārpus mājas, protams ir veselīgas ēšanas restorāns Raw Garden, kas Jums ļaus saprast: 1.Veselīga ēšana nenozīmē vien salātus, 2.Veselīgs var būt arī garšīgs un 3.Es varu justies paēdis ēdot veselīgi.

This entry was posted in Dienas ēdiens and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Veselīgs ēdiens

  1. Pingback: Svaigēšana « Poga

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

Jūs varat izmantot šādas HTML birkas un atribūtus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>