Esam atvēruši jaunu restorānu Kr.Barona 21. Gaidām ciemos!

GAVĒNIS – IZMANTO IESPĒJU PĀRMAIŅĀM

Green detox smoothie cup and woman lacing running shoes

1.martā sākas kristīgais gavēnis, kas ilgs līdz pat Lieldienām un šogad beidzas 13.aprīlī.
Gavēņa garīgā nozīme ir pievēršanās savai iekšējai pasaulei, ko veic caur prāta un ķermeņa attīrīšanu – atsacīšanos no gaļas un/vai dzīvnieku produktiem, atsacīšanos no pārmērībām.

Lai gan gavēnis ir ar reliģisku nozīmi, daudzi ne kristieši šo gavēni ievēro tā garīgās nozīmes dēļ. No kaut kā atsakoties mēs varam iegūt ko jaunu. Kā līdzībā par krūzi, kuru vajag iztukšot, lai tajā varētu ieliet ko jaunu, arī cilvēka dzīvē no kaut kā jāatsakās, lai kaut kas jauns varētu sākties.

Gavēņa atsacīšanās spēks slēpjas gan garīgajā, gan fiziskajā dimensijā. Fiziskā līmenī atsakoties no konkrētiem  produktiem vai ēdienu grupām, mēs attīram savu ķermeni un varam nomest kādu ziemā uzkrātu lieko kilogramu. Savukārt garīgi tiek atbrīvota iekšējā telpa pārmaiņām.

Daudzi no mums gadu sāka ar apņemšanos sarakstu, ko jaunajā gadā viņš uzsāks vai darīs citādāk. Iepriekš jau rakstījām, ka mērķu izvirzīšana ir būtiska un 10 reizes palielina Jūsu iespējas mainīt savas darbības un paradumus.

Individuāli apņemšanās pildīt ir grūti, bet kolektīvi tas ir vieglāk. Pieslēdzieties kolektīvajai pārmaiņu enerģijai, kas ir pieejama gavēņa laikā un atbrīvojiet savu iekšējo telpu jaunām iespējām. Arī Jūsu ķermenis par šo gavēni viņš pateiks jums paldies. 
Dažas uztura un dzīvesveida atteikšanās idejas

  • Atteikšanās no gaļas
  • Atteikšanās no visiem dzīvnieku valsts produktiem
  • Atteikšanās no ātrajām uzkodām un no pusfabrikātiem
  • Atteikšanās no saldumiem, desertiem
  • Atteikšanās no alkohola un smēķēšanas
  • Atteikšanās no cukura, no cukurotajiem dzērieniem – limonādēm
  • Atteikšanās no iepirkšanās kā izklaides
  • Atteikšanās no lamu vārdiem
  • Atteikšanās no žēlošanās
 Apņemšanās idejas
  • Skriet, nūjot x reizes nedēļā
  • Sākt iet uz baseinu x reizes nedēļā
  • Sākt trenēties ar personīgo treneri vai sākt apmeklēt sporta zāli x reizes nedēļā
  • Vairāk dzert ūdeni – vismaz 1,5l dienā. Vienmēr uz galda turēt ūdens glāzi
  • Vairāk pārvietoties ar kājām un mazāk lietot auto vai sabiedrisko transportu
  • Sākt apmeklēt jogu, meditāciju un turpināt x reizes nedēļas
  • Kāpt pa kāpnēm, nevis braukt ar liftu
  • Rītu sākt ar aukstu vai kontrastdušu

Kādas apņemšanās vai atteikšanās Jūs esat gatavi veikt gavēņa laikā?

Izskaties un jūties labi!

Saistītie jaunumi

Padalies ar ziņu!

Nosūti ziņu draugiem!