Esam atvēruši jaunu restorānu Kr.Barona 21. Gaidām ciemos!

Par zivs iekļaušanu Raw Garden ēdienkartē

Raw Garden ir un paliek augu valsts restorāns, bet ar elastīgu skatījumu -flexitarian. Mūsu ēdienkarti vienā no 3 restorāniem esam papildinājuši ar zivi, kas veido 5% no visa piedāvājuma Kr.Barona ielas restorānā. Skolā un Spicē viss joprojām 100% plant based. Mēs uzskatām, ka augu valsts uzturs ir pats labākais uzturs cilvēka veselībai – jo satur visvairāk vērtīgo mikrovielu: vitamīnus, antioksidantus, minerālvielas un šķiedrvielas. Restorānā veselības aspekts ir galvenais skatu punkts, vienlaicīgi pilnībā atbalstot skatījumu, ka augu valsts uzturs risina dzīvnieku tiesību un ekoloģiskos jautājumus. Mēs redzam, iekļaujošs skatījums nevis pretnostatīšana starp vegāniem un visēdājiem ir tas veids kā veicināt augu valsts uztura īpatsvara palielināšanu. Mēs pievienojamies ASV uztura vadlīnijām, kas saka, ka veselīgu uzturu var sasniegt ar dažādiem ēšanas paterniem – arī tādu kas ietver dzīvnieku valsts produktus. Raw Garden rit 7.gads un redzam, ka izslēdzošs skatījums atbaida lielu daļu cilvēkus. Tādēļ piedāvājam viņiem izvēles ar ko sākt un pakāpeniski palielināt augu valsts uzturu savā ēdienkartē, kas nodrošinās viņiem veselīgāku kopējo uzturu.

Mūsu ēdienkartē esam iekļāvuši Omega 3 bagātās zivis:

  • Makrele (sardīne) – nr1 zivs pēc omega3
  • Forele – nr.2

Omega 3 taukskābes ir vienas no vērtīgākajām uzturvielām, kas piedalās:

  • Smadzeņu optimālā darbībā ietekmējot garstāvokli, komunikācijas spējas, uzvedību, mentālo spēju saglabāšanā novecojot
  • Sirds un asinsvadu slimību profilaksē
  • Samazina iekaisumu un autoimūno slimību riskus
  • Kaulu un locītavu sistēmas
  • Un daudz citās funkcijās

Lai nodrošinātu, ka zivs produkti nesajaucās kopā ar augu valsts pārtiku mēs tiem nodrošinām:
• Atsevišķu glabāšanu
• Atsevišķus griešanas dēļus un nažus
• Atsevišķus gatavošanas traukus.

Šobrīd strādājam kopā ar uzturspeciālistiem, lai mūsu augu valsts ēdieni tiešām nodrošina visu to kas nepieciešams. Ir savas nianses, kas jāņem vērā, kad iedziļinās un nav runa par B12. Nākotnē saņemsiet daudz detalizētāku uzturvērtības informāciju par ēdieniem, kurus pie mums ēdīsiet.

Izskaties un jūties labi!

Saistītie jaunumi

Padalies ar ziņu!

Nosūti ziņu draugiem!